فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: تامين امنيت انتخابات يكي از مهمترين ماموريت هاي پليس است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛فرمانده انتظامي شهرستان زنجان در جلسه توجيه انتخاباتي كاركنان اين فرماندهي با اشاره به اينكه تامين امنيت انتخابات يكي از مهمترين ماموريت هاي پليس است گفت: يكي از عرصه‌هاي مهم مشاركت سياسي، شركت در انتخابات است.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: شركت در انتخابات عام‌ترين، سهل‌ترين و كم هزينه‌ترين نوع مشاركت سياسي است و همه بايد تلاش كنيم تا مردم در انتخابات حضور گسترده و دشمن شكني داشته باشند.

وي ادامه داد:پليس بر اساس وظيفه ذاتي خود حفظ امنيت انتخابات را بر عهده داد و با برنامه ريزي دقيق و آمادگي کامل، بايد اين ماموريت را در کنار ماموريت هاي ديگر انجام دهد.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه پليس با اشرافيت كامل فضاي جامعه را رصد مي كند خاطر نشان كرد: اميد است با حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي شاهد يک انتخابات پرشور و با نشاط باشيم و پليس بدون دخالت در روند انتخابات تلاش گسترده ايي را جهت تامين امنيت كامل انتخابات برنامه ريزي كرده است.

خاني پور انتخابات را مظهر كامل مردم سالاري دينی دانست و گفت: مردم ولايت مدار شهرستان زنجان همانند دوره هاي گذشته دوشا دوش ملت بزرگ و حماسه ساز ايران اسلامي با شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي بار ديگر بر توطئه هاي دشمنان قسم خورده انقلاب خط بطلان خواهند كشيد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از همكاري خوب و سازنده همه اقشار مختلف جامعه در طول سال گذشته و بويژه در ايام برگزاري دور اول انتخابات مجلس شوراي اسلامي با پليس تقدير و قدرداني كرد و خواستار تدوام مشاركت جدي شهروندان با پليس در تامين امنيت پايدار شد


انتهای پیام/ن

برچسب ها: امنیت ، انتخابات ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.