فرمانده انتظامی شهرستان يزد از شناسايي و دستگيری اعضای يک باند 9 نفره و کشف 50 فقره سرقت توسط ماموران پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  منوچهرنصيری اظهار داشت: با توجه به سرقت های انجام شده در سطح شهر يزد که بيشتر از داخل خودرو و منازل شهروندان انجام مي¬شد تيمی از ماموران باتجربه پليس مسئول رسيدگی به اين پرونده شدند.

وی ادامه داد: تحقيقات ماموران پليس نشان می¬داد که تمامي اين سرقت¬ها توسط يک باند حرفه ای انجام شده که به همين منظور شناسايی مجرمان سابقه دار نيز در دستور کار قرار گرفت.

نصيری گفت: ماموران پليس با انجام گشت زني محسوس و نامحسوس در محدوده مناطق جرم¬خيز و آلوده يکي از سارقان را هنگام انجام سرقت دستگير کردند.

سرهنگ نصيري افزود: متهم دستگير شده در بازجويي¬هاي اداره پليس به انجام سرقت و فعاليت در يک باند حرفه-اي اعتراف کرد که همدستان وي نيز شناسايي و پس از اخذ مجوز قضائي تمامي اعضاي اين باند سرقت دستگير شدند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجويی های اداره پليس به 50 فقره سرقت داخل خودرو، منزل، موتورسيکلت و همچنين سرقت از مغازه ها در سطح شهر يزد اعتراف کرده و به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان يزد در پايان تصريح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت مجرمان و همچنين مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.