مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در استان اردبیل 5 میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله وارده طی سال گذشته توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد عبداللهی با اشاره به فعالیت ۴۸۴ واحد پستی در استان افزود: سال گذشته 4 میلیون و ۹۵۶ هزار و ۹۷۸ مرسوله پستی صادره تحویل مشتریان شده است.

وی افزود: از این تعداد 3 میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۴ مرسوله شامل مرسوله عادی است و ۵۱۲ هزار و ۴۶۷ مرسوله پیشتاز به همراه ۱۸۳ هزار و ۹۰۷ مرسوله سفارشی نیز توزیع شده است.

مدیرکل پست استان اردبیل به توزیع ۴۳ هزار و ۲۰۹ مرسوله پست ویژه و 5 هزار و ۷۲۶ امانت پستی، همچنین ۶۶ هزار و ۳۷ مرسوله ثبت نامه‌های الکترونیکی و ۳۹ هزار و ۹۱۸ فقره خدمات مربوط به ارائه کد پستی جدید اشاره کرد.

عبداللهی در عین حال به قبول مدارک و توزیع ۱۸ هزار و ۳۱۸ سند تک‌برگی ملکی ثبت‌اسناد اشاره کرد و افزود: پست استان در قالب تفاهم‌نامه با برخی ادارات مسئولیت برخی مبادلات پستی را به عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۲۰ هزار و ۶۷۷ مرسوله پزشکی قانونی پذیرش و توزیع شده و در عین حال ۲۶ هزار و ۲۸۷ مورد تقاضای کارت هوشمند ملی نیز در دفاتر پستی به ثبت رسیده است.

مدیرکل پست استان با اشاره به قبول مرسولات پلمپ دفاتر ثبت شرکت‌ها، اضافه کرد: علاوه بر این ۲۰ هزار و ۵۵۹ مرسوله جرایم نامحسوس نیز توزیع شده است.

عبداللهی افزود: سال گذشته پست استان ۱۲ هزار و ۲۳۴ مورد مرسولات طرح غربال‌گری نمونه خون نوزادان را پذیرش کرده است که نشان می‌دهد در حوزه‌های مختلف پست می‌تواند ابزار مطمئنی برای مبادلات دستگاه‌ها باشد.

به گفته وی علاوه بر این ۶۵ هزار مرسوله اخطاریه‌های بانکی در راستای اجرای قراردادهای منعقده پذیرش شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، مرسوله ، پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.