اعتبار کسب شده در مرحله نخست انتخابات در فارس باید حفظ شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس در جمع فرمانداران و بخشداران چهار حوزه انتخابیه مرحله دوم با تاکید بر برگزاری مناسب مرحله اول انتخابات گفت  :مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دهم اردیبهشت برگزار می شود و باید به گونه ای برگزار شود که اعتبار کسب شده در مرحله نخست برای فارس حفظ شود .
سید محمد علی افشانی با بیان این که نتیجه بررسی‌ها و گزارش‌های انجام شده از سوی فرمانداران نشان دهنده وجود آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در چهار حوزه باقیمانده است افزود : مرحله دوم انتخابات حساست تر و رقابت در این مرحله سنگین تر از مرحله اول است و به همان میزان نیز باید پیش بینی های لازم انجام شود تا انتخابات در فضایی کاملا امن و آرام برگزار شود .
وی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در مرحله اول انتخابات ادامه داد :باید شرایط به گونه ای فراهم شود که در مرحله دوم نیز مردم با اطمینان خاطر نسبت به صیانتی که از آرای آنها می شود در پای صندوق های رای حاضر شوند .
افشانی بیان کرد : مطلوبیت برگزاری انتخابات در فارس در مرحله نخست از سوی مردم و تمام جریان های سیاسی و متولیان امر انتخابات نیز تایید شد و علت تمکین همه داوطلبان و پذیرش نتیجه انتخابات از سوی آنها نیز همین سالم برگزار شدن انتخابات بود .
وی بیان کرد : در مرحله دوم انتخابات نیز باید مانند مرحله اول، صندوق‌های سیار به وسیله مینی‌بوس و با اتخاذ تدابیر لازم جا به جا شود .
استاندار فارس تصریح کرد : در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفند 94 برگزار شد، مردم منتخبان خود را در یازده حوزه انتخابیه، مشخص کردند و کار در 4 حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده است.  
 انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.