نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: استقبال با شكوه و با نشاط از رئيس جمهوري، وحدت و همدلي مردم سمنان را به دنيا نشان داد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، آيت الله سيد محمد شاهچراغي روز سه شنبه در ابتداي ديدار علما، ايثارگران و نخبگان استان سمنان با رئيس جمهوري در سالن همايش هلال احمر سمنان بيان داشت: خداوند نعمت هاي مادي و معنوي فراواني به مردم استان سمنان داده است ولي سه نعمت معنوي ويژه را در استان سمنان داريم و يكي از آن ها نعمت وحدت و همدلي در استان است.

وي ابراز داشت: مسئولان با روحانيت، مردم با روحانيت و مسئولان با مردم همه يكدل و يكزبان هستند و بايد به اين دليل خداوند را شاكر باشيم و اگر شاكر باشيم خداوند اين نعمت را زياد مي كند.

وي افزود: دومين نعمت در استان سمنان وجود ستاره هايي درخشان و روشن است كه در سراسر كشور در خدمت نظام و رهبري هستند و يكي از آن ستاره هاي روشن رئيس جمهوري محبوب ما دكتر حسن روحاني است.

شاهچراغي ادامه داد: ايثارگران، شهيدان و خانواده هاي شهدا سومين نعمت موجود در استان سمنان هستند و ويژگي شهيدان ما آن است كه ايستاده به شهادت رسيدند و همه شهيدان استان سمنان در ميدان جهاد مردانه به شهادت رسيدند.

در اين ديدار نمايندگان علما، ايثارگران و نخبگان استان سمنان نقطه نظرات خود را بيان مي كنند و در پايان ديدار نيز دكتر روحاني به ايراد سخنراني خواهد پرداخت.

رئيس جمهوري صبح امروز از طريق ايستگاه راه آهن وارد شهر سمنان شد و مراسم استقبال مردمي از وي از ميدان امام خميني (ره) تا ميدان سعدي سمنان در ميان انبوه جمعيت برگزار شد.
برنامه هاي رئيس جمهوري و هيات دولت در بيست و ششمين سفر استاني به استان سمنان، شركت در شوراي اداري، نشست با نخبگان، علما و ايثارگران، نشست با سرمايه گذاران و امضاي نمادين تعدادي تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتي است.

كاروان تدبير و اميد از 24 دي سال 92 تاكنون به استانهاي خوزستان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، ايلام ، لرستان، چهارمحال و بختياري ، اردبيل، خراسان رضوي، زنجان، گلستان، خراسان جنوبي ، بوشهر، اصفهان، قم، گيلان ، فارس، آذربايجان شرقي، شهرستانهاي استان تهران (شهريار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالي، كردستان، شهرستانهاي استان تهران( اسلامشهر ، رباط كريم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ري (جنوب تهران)و يزد سفر داشتند.

انتای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار