رییس و مدیر امور استانهای باشگاه خبرنگاران جوان سازمان صدا و سیما با مدیر کل صداو سیمای مرکز قزوین دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در این دیدار صالحی رییس باشگاه خبرنگاران جوان با تجلیل از فعالیتهای باشگاه خبرنگاران مرکز قزوین در کسب رتبه دوم بخش مکتوب و رتبه سوم گزارشهای تصویری در شش ماهه دوم پارسال گفت: آماده ایم تا گزارشهای تصویری و مکتوب استانها را در بخش های خبری شبکه های سراسری و سایت باشگاه خبرنگاران جونان نمایش دهیم.

رییس باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ظرفیتها و توانمندی نیروهای جوان ، خلاق و با انگیزه در مراکز استانها ، پیگیری اختصاص بودجه مستقل را از اولویتهای باشگاه خبرنگاران بیان کرد.

صالحی همچنین به فعالیتهای باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد و گفت: وب سایت باشگاه خبرنگاران پربازدید کننده ترین وبسایت خبری  و جز ده سایت پر بیننده کشور است.

صالحی همچنین گفت: کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان در حال حاضر 480 هزار عضو دارد.
افضلی مدیر امور استانهای باشگاه خبرنگاران جوان هم از حمایتهای مدیر کل و معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین از باشگاه خبرنگاران این مرکز قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین معصومی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکزقزوین ، از باشگاه خبرنگاران جوان بعنوان «نعمتی» یاد کرد که باید از سوی مدیران ارشد سازمان صدا وسیما  تقویت و حمایت شود.

معصومی فر به قطع بودجه سالانه باشگاه خبرنگاران استانها اشاره کرد و افزود: برای  تقویت و تداوم روند رو به رشد باشگاه خبرنگاران استانها باید بودجه اختصاص داد و برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین با قدردانی از فعالیتهای نیروهای جوان و با انگیزه باشگاه خبرنگاران این مرکز در تولید خبر و گزارش های کیفی تاکید کرد: از باشگاه خبرنگاران با وجود تنگناهای مالی حمایت می کنیم چراکه بازویی قوی و مناسب برای معاونت خبر محسوب می شود.

محمدی معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این دیدار با اشاره به فعالیتهای باشگاه خبرنگاران این مرکز گفت: خبرنگاران و گزارشگران این باشگاه سال گذشته در کنار تولید گزارشهای مختلف و پوشش رویدادهای خبری  76 گزارش کیفی تولید کرده اند.

محمدی اضافه کرد: این باشگاه در نیمه دوم سال گذشته جز پنج مرکز برتر کشور بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز قزوین در شش ماهه دوم پارسال در بخش خبر مکتوب و گزارشهای تصویری به ترتیب در رتبه دوم و سوم کشور قرار گرفت.

پیش از این دیدار ، آقای صالحی رییس باشگاه خبرنگاران جوان سازمان صدا و سیما  با حضور در باشگاه خبرنگاران قزوین از نیروهای این باشگاه تجلیل کرد.

برگزاری کلاس آموزشی اصول خبر نویسی و گزارشگری و همچنین ارزیابی گزارشهای تلویزیونی از دیگر برنامه های رییس باشگاه خبرنگاران جوان در سفر به قزوین بود.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار