مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر از احتمال تعویق 2 روزه دیدار سایپا و ملوان از هفته 27 لیگ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به درگذشت مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی و برگزاری مراسم تشییع پیکر وی در تاریخ پنج شنبه 2 اردیبهشت، احتمال تعویق دیدار ملوان انزلی و سایپا تهران از هفته 27 لیگ برتر قوت گرفت.

در همین زمینه با سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت و گویی انجام دادیم که وی ضمن اشاره  بر احتمال تغییر زمان این دیدار، گفت: ابتدا باید درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال کشور، خانواده این بازیکن و باشگاه ملوان انزلی تسلیت بگویم. طبق برنامه اعلامی قبلی سازمان لیگ، قرار بود دیدار ملوان انزلی و سایپا تهران از هفته 27 لیگ برتر از ساعت 17:30 جمعه سوم اردیبهشت در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شود اما درگذشت ناگهانی بازیکن تیم ملوان، برگزاری این بازی را در  هاله ای از ابهام قرار داد.

وی افزود: بر همین اساس در صورت درخواست رسمی باشگاه ملوان انزلی و موافقت باشگاه سایپا، احتمال تغییر در زمان این بازی و برگزاری آن در روز یک شنبه، پنجم اردیبهشت وجود دارد.

فتاحی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مهرداد اولادی پنج شنبه هفته جاری و یک روز قبل از تاریخ اعلامی دیدار ملوان و سایپا انجام می شود. بنابراین به احتمال فراوان ملوانی ها فردا نامه درخواست تعویق بازی را به سازمان لیگ ارسال می کنند. از طرفی باشگاه سایپا نیز به دلیل این که  برای سفر به انزلی بلیت هواپیما تهیه نکرده و با اتوبوس به این شهر می رود، موافقت اولیه خود را برای تغییر زمان بازی اعلام کرده است. در مجموع به احتمال فراوان این دیدار با 2 روز تاخیر برگزار می شود.
برچسب ها: سایپا ، اولادی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار