مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت:طی ماه گذشته بیشترین علت آتش سوزی در شهر کرمان به منازل مسکونی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد حسین مومنی ،از وقوع 218مورد حریق وامداد ونجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طی فروردین در مجموع 104 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد ه است ، افزود: از این تعداد 23 مورد مربوط به مواد پسماند وضایعات ،17مورد مربوط به وسایل نقلیه ،29 مورد مربوط به مراکز مسکونی ،22مورد مربوط به جنگل و درختان و مابقی مربوط به مراکز تجاری و دولتی بوده است.

مومنی همچنین از انجام 114مورد عملیات امداد و نجات در مدت یاد شده اشاره و خاطر نشان کرد : از این تعداد 54 مورد گرفتن حیوانات خطر ناک و آزاردهنده ، 22 مورد چیدن حلقه و قفل، 8 مورد آسانسور،1 مورد امداد آب ،3 مورد حادثه کوه و پرت شدن از بلندی،10مورد تصادفات خودروی و ما بقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی تصریح کرد : در مجموع این عملیات ها 58 نفر نجات یافتند ،17نفر مجروح شدند و 2 نفر نیز فوت کردند.

مومنی یادآورشد: طی این مدت 63 نفر از شهروندان آموز ش های آتش نشانی را توسط کارشناسان فرا گرفتند وهمچنین 5 مورد بازدید ایمنی ،6 مورد دستورالعمل ایمنی صادر شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آتش سوزی ، مسکن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار