فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 242 كيلوگرم انواع مواد مخدر در 2 عمليات جداگانه با توقيف سه دستگاه خودرو سبك در درگيري هاي مسلحانه پليس با سوادگران مرگ در استان كشف شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ سردار حسين رحيمي افزود: ماموران انتظامي ايرانشهر در راستاي مبارزه شبانه روزي با سوداگران مرگ و با توجه به رصد مداوم باند هاي قاچاق موادمخدر از فعاليت يك باند بزرگ كه با استفاده از خودروهاي تيز رو در جابه جايي مواد مخدر دخالت دارند مطلع شدند.

وي گفت: ماموران پليس با پايش هاي مداوم تخصصي و داشتن اطلاعات كافي موفق به شناسايي 2 دستگاه خودروي وانت تويوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضاي اين باند در جاده سرباز - ايرانشهر شدند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: پليس خودروهاي حامل مواد مخدر را تحت نظر قرار داد كه سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران ضمن تغيير مسير ناگهاني با آنها به صورت مسلحانه درگير شدند.

سردار رحيمي ادامه داد: سوداگران مرگ در اين درگيري با توجه به تنگ شدن عرصه برخود با به جا گذاشتن خودرو هاي حامل مواد مخدر و استفاده از تاريكي شب از منطقه متواري شده و ماموران در بازرسي از اين خودروها يك تن و 664 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

وي از اجراي يك عمليات موفق پليسي ديگر در سيستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامي سراوان يك باند قاچاقچيان مسلح را كه با استفاده از يك دستگاه خودروي تويوتا در جاده اسفندك - سيركان در حال جابه جايي مواد مخدر بودند را شناسايي كردند.

وي افزود: ماموران پس از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان ضمن دستگيري يك قاچاقچي، خودروي حامل مواد مخدر را توقيف و 563 كيلوگرم ترياك و 15 كيلوگرم مرفين را كه به صورت ماهرانه اي در گالن هاي سوخت جاسازي شده بود به همراه يك قبضه سلاح كلاش كشف كردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار