مدیرعامل سابق ملوان انزلی درباره پست جنجالی خود پس از درگذشت مهرداد اولادی توضیحاتی را ارائه کرد.

علاقه به مهرداد، دلیل انتشار این پست بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، صادق درودگر مدیرعامل سابق این باشگاه پستی را در صفحه شخصی خود با این مضمون "داداش مهرداد خدا بیامرزه تو رو. ساده، بدون حامی، درون ریز و پر درد بودی، تنهای تنها. کی وقت رفتن تو بود؟ چرا اینقدر زود؟ دو روز پیش چه مسئله ای برات پی اومد، متاسفم برای برخوردی که با تو شد، باری فوتبالت و زود رفتنت" قرارداد.

با توجه به این که اولادی 2 روز پیش و پس از دیدار با فولاد خوزستان از هفته 26 لیگ برتر، تمرینات ملوان را ترک کرد و به تهران آمد، انتشار چنین پستی به حواشی موجود درباره مرگ ناگهانی مهاجم جوان فوتبال کشورمان دامن زد.

در همین ارتباط گفت و گویی با صادق درودگر انجام دادیم که وی ضمن اشاره به احساسی بودن پیام اینستاگرامی خود، گفت: به دلیل رفاقت با مهرداد، تاکنون نتوانسته ام شوک ناگهانی درگذشت اولادی را باور کنم. من آن پست را از روی احساس علاقه به مهرداد منتشر کردم و هیچ ابهامی درباره درگذشت وی وجود ندارد. نمی دانم چرا برخی از رسانه ها پست اینستاگرامی من را به نوعی مشکوک دانسته اند.

وی افزود: این حرف ها روح بزرگ مهرداد را به درد می آورد و در حالی که تکنون پیکر وی تشییع نشده، مطرح کردن حرف های جنجالی جالب نیست. از  برخی رسانه ها درخواست می کنم برای احترام به مهاجم فقید فوتبال کشورمان و تسلی خاطر خانواده وی از پرداختن به شایعات و حواشی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار