مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بزرگترین مدرسه خیرساز در مشگین‌شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش در مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات تکمیل بزرگترین مدرسه خیرساز با مساحت یک هزار و 800 متر مربع در مشگین‌شهر در حال انجام است که با پیش‌بینی‌های انجام شده 20 درصد باقیمانده از این پروژه تا پایان خرداد ماه تکمیل شده و در یکم تیرماه مدرسه یاس خیرساز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی جایگاه آموزش و پرورش را بسیار خطیر خواند و گفت: حضور افراد نخبه شهرستان در این شورا نشان دهنده جایگاه والای شورای آموزش و پرورش است چراکه آموزش وپرورش تربیت کننده نسل آینده و به عنوان زیربنای توسعه، تضمین کننده ترقی و توسعه کشور است و در این راستا همیاری عموم ادارات و جلب اعتماد عموم مردم بسیار ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: احداث درمانگاه امام علی و احداث خانه معلم در شأن فرهنگیان از جمله خواسته‌های شورای آموزش و پرورش مشگین‌شهر است که با پیگیری‌های جدی درصدد تأمین این خواسته‌ها هستیم تا در فصل گردشگری شاهد اسکان مناسب فرهنگیان در خانه معلم و نیز ارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام علی به مراجعه کنندگان باشیم.

ناصری با بیان اینکه 350 معلم نخبه در سال جدید در سطح استان استخدام می‌شوند، تصریح کرد: با جذب این معلمان تحول جدیدی در سیستم آموزشی استان رخ می‌دهد که انتظار می‌رود با راهکارهای مناسب در جذب افراد نخبه به آموزش و پرورش شاهد ارتقای کیفی آموزشی در سطح مدارس باشیم.

وی با اشاره به اینکه 98 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف منابع انسانی می‌شود، اظهار کرد: نیاز است با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در سال جدید با مدیریت نیروی انسانی و هزینه‌ها گام‌های مهمی در سیستم آموزشی برداریم و در این راستا از مشارکت مردمی و خیرین نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.