همدان؛

سفر هیئت فرهنگی و گردشگری روسیه به شهرستان نهاوند

با هدف معرفی توانمندی های فرهنگی ،اقتصادی ،علمی ومیراث فرهنگی هیئتی از روسیه به شهرستان نهاوندی سفر کرد .

به گزارش خبرنگار سفر هیئت فرهنگی و گردشگری روسیه به شهرستان نهاوندگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار نهاوند در نشست با هیئت روسی گفت : امیدواریم سفر هیئت روسی به استان همدان و شهرستان نهاوند ، بستری برای تقویت بعد گردشگری باشد.


کریم حمیدوند با اشاره به اینکه بیش از 70%ذخایر سنگ منیزیم کشور در شهرستان نهاوند است گفت : در تلاشیم با روسیه در زمینه استحصال این نعمت خدادادی به تفاهم برسیم .

 پاور کرکف وزیر فرهنگ ایالت ایکاترینبورگ استان سوردولفسک روسیه هم با اشاره به قرابت های فرهنگی ، اقتصادی و علمی بین ایران و روسیه گفت: ایالت تری کابونگ روسیه با 5 میلیون نفر جمعیت ، دارای ذخایر ارزشمند منیزیم است که با شهرستان نهاوند در این زمینه دارای اشتراک هستیم .

 وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی های روسیه 24 و 25 خرداد در شهر سورلودفسک روسیه بر گزار می شود ، خواستار اعزام گروهی از بازرگانان و تجار اعضای اداره میراث فرهنگی نهاوند برای شرکت در بخش فرهنگ و اقتصاد این نمایشگاه شد.

هیئت فرهنگی و گردشگری روسیه متشکل از 4 نفر با هدف آشنایی و با ظرفیت و پتانسیل های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان نهاوند امروز به شهرستان نهاوند سفر کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.