دکتر شکراله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر آرش یلالی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز، مهندس امیری مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت و جمعی از مسئولان از مجتمع مرکزی زندان های خوزستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدف از این بازدید بررسی روند رسیدگی به بیماران زندانی و نحوه مراقبت و بیماریابی بیماری های واگیر دار بود.
در این بازدید از قسمت های مختلف مجتمع مرکزی زندان های خوزستان شامل بهداری، ایزوله، قرنطینه، بند متادون درمانی، انبار دارویی، آزمایشگاه، بهداشت محیط بازدید نمودند.

دکتر سلمان زاده ضمن ابراز خرسندی از بازدید انجام شده، اظهار داشت: بازدید و نظارت بر وضعیت بهداشت زندان ها در جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیر و غیرواگیر از وظایف اصلی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است که کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری های این مرکز بصورت مستمر بر وضعیت زندان های استان نظارت کامل دارند.

معاون بهداشت دانشگاه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان زندان ها افزود: در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، مجتمع مرکزی زندان های استان به عنوان یک منطقه در نظر گرفته شده که در آینده ای نزدیک یک پایگاه سلامت در این مکان مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.