مدافع حرم محمد حسین حمزه، در دفاع از حرمهای مطهر ، بدست تروریست‌های تکفیری، در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: شهید محمدحسین حمزه، پاسدار رشید تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

مهدی دیابی افزود: شهید حمزه در عملیات مستشاری در حومه سوریه حضور داشت که با دستان کثیف گروه‌های تکفیری و داعشی به خیل هم رزمان شهیدش ملحق شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان اظهار داشت : وی فرزند سرهنگ جانباز حاج حسن حمزه است که به هم‌رزمان شهیدش در تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، محمد طحان و سعید علیزاده پیوست.

وی در ادامه اظهار داشت: ساعت 18 روز پنج‌شنبه، دوم اردیبهشت ماه، مراسم استقبال از شهید حمزه در کوشک امام رضا (ع) و با حضور مردم شهیدپرور سمنان برگزار می‌شود.

 دیابی تصریح کرد: آیین وداع با این شهید والامقام در روز جمعه، سوم اردیبهشت ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) ‌استان سمنان افزود: آیین تشییع پیکر شهید حمزه نیز از ساعت 10 صبح روز شنبه، چهارم اردیبهشت ماه از معراج شهدا واقع در میدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهدای این شهر انجام می‌شود.
وی گفت: آیین ختم سوم و هفتم نیز روز دوشنبه،ششم اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ه-ب

برچسب ها: شهید ، مدافع حرم ، سمنان ، حمزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.