معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل در روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ طاهر شریفی در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از روز 12 اردیبهشت‌ماه برپا شده و تا 17 اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه دائمی اردبیل دایر می‌شود و توانمندی‌های بانوان استان اردیل در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه فعالیت‌های تولیدی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌ها و استعدادهای زنان استان و بازاریابی برای محصولات تولیدی بانوان دایر می‌شود و لازم است تمامی حوزه‌های مرتبط با زنان در برپایی این نمایشگاه همکاری داشته باشند.

شریفی با اشاره به وجود ظرفیت‌های علمی و اقتصادی در بین زنان استان اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های زنان که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، می توانیم در رفع مشکلات و مسائل اجتماعی و اقتصادی موفق‌تر عمل کنیم که ضروری است این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به منظور رونق و توسعه تولیدات زنان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش و تاثیر بسزایی دارد و باید با اطلاع‌رسانی‌های لازم در زمینه برگزاری این نمایشگاه زمینه بازدید و حضور هر چه بیشتر مردم را در این نمایشگاه افزایش دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.