فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری باند خانوادگی مواد مخدر و کشف 300 گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سهراب رحیم‌زاده اظهارداشت: برای تشدید مبارزه با موادمخدر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با تحقیقات فنی و بهره گیری از منابع در دسترس از فعالیت دونفر پدر و پسر به هویت معلوم که در پوشش اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان بصورت گسترده مبادرت به فروش مواد مخدر از نوع هروئین می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:  پس از شناسایی و انجام تحقیقات لازم و اخذ دستور قضایی با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی در یک عملیات پلیسی نامبردگان را در محل فعالیت‌شان به هنگام فرار دستگیر و در بازرسی از محل سکونت آنها  مقدار 300 گرم هروئین مرطوب کشف و متهمین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمام‌تر با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند.

وی در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه خرید و فروش مواد مخدر به پلیس 110 گزارش کرده و پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.