زنجان؛

تعامل بين نيروها مسلح زمينه ساز موفقيت در ماموريت ها و تقويت امنيت در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان با تاکيد‌ بر تعامل سازنده بين‌ پليس‌ و سپاه، گفت: تعامل بين نيروها مسلح زمينه ساز موفقيت در ماموريت ها و تقويت امنيت در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حميدرضا قديمي در ديدار با فرمانده سپاه ناحيه و رياست جديد عقيدتي سياسي اين شهرستان گفت : تداوم و تعميق روابط في ما بين، زمينه‌ساز موفقيت در مأموريت‌های مشترك شده و تقويت امنيت پايدار در بين شهروندان را بدنبال خواهد داشت.

وي افزود: تعامل نيروی‌ انتظامی‌ و سپاه، تقويت‌ اقدامات پيشگيرانه‌ و افزايش‌ اشرافيت‌ عملياتی‌ را به‌دنبال دارد و موجب پيشگيری از حوادث و آسيب‌های غير‌مترقبه خواهد شد.

اين مقام انتظامی با تاکيد‌ بر تعامل سازنده بين‌ پليس‌ و سپاه، تصریح کرد: هر چه هماهنگي‌ بين‌ قواي‌ نيروهاي‌ مسلح به ويژه‌ بسيج‌ و پليس‌ بيشتر‌ باشد هم‌پوشانی‌ در ماموريت‌هاي امنيتی‌ بيشتر‌ خواهد شد و مردم از امنيت‌ بالاتري برخوردار خواهند بود.

در ادامه سرگرد برزگر فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان نيز‌ گفت : نيروهای مسلح هدفي‌ جزء اعتلای‌ نظام اسلامی‌ و آسايش‌ و آرامش مردم را دنبال نكرده‌ و در مسير‌ تحقق اين‌ هدف از هيچ‌ تلاشی‌ فروگذار نيستند‌.

وی ادامه داد: تعامل سازنده نيروي‌ انتظامي‌ و سپاه مي‌تواند در پيشگيری‌ از آسيب‌های اجتماعی‌ و ناامنی‌ها مثمر ثمر بوده و امنيت‌ و آرامش‌ را كه‌ بزرگترين‌ نعمت الهی است براي‌ مردم فراهم کنند.

برزگر تصريح کرد: بايد‌ با برنامه‌ريزی و مديريت‌ هوشمند و با استفاده از اهرم‌های اجتماعي‌ و مشارکت، امنيت‌ مطلوب را در سطح شهرستان ايجاد‌ کنيم‌.

فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان در پايان از آمادگي مجموعه سپاه همچون سال گذشته خبر داد و گفت: ما براين باوريم که نهاد ها وسازمان‌ها در راستاي انجام مأموريت ذاتي خود نياز به اين گونه تعاملات دارند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: تعامل ، جامعه ، امنیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.