شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در گزارشی شکست سندرز از کلینتون در انتخابات مقدماتی نیویورک را پایان کار این سناتور خواند.

فاکس نیوز: کلینتون نسخه سندرز را در نیویورک پیچید/ پایان کار سناتور ورمونتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» با انتشار گزارشی درخصوص پیروزی قاطع «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در برابر «برنی سندرز،» دیگر نامزد این حزب، در انتخابات مقدماتی نیویورک، نوشت: این شکست را باید به منزله پایان کار سناتور «ایالت ورمونت» تلقی کرد.

در ادامه گزارش آمده است: کلینتون با این پیروزی ثابت کرد یک «نیویورکی» واقعی و یا دست‌کم گزینه انتخابی اهالی نیویورک است. وزیر امور خارجه آمریکا برای تثبیت موقعیتش به عنوان نامزد پیشتاز حزب دموکرات در رقابت‌های مقدماتی، به پیروزی در این ایالت نیاز داشت؛ بویژه آنکه، سندرز در 9 رقابت مقدماتی اخیر، تنها در یکی از آن‌ها از کلینتون شکست خورده بود.

نگارنده گزارش سپس می‌افزاید: به هیچ وجه نمی‌خواهم موفقیت‌های قابل‌توجهی را که سندرز تاکنون در این رقابت‌ها کسب کرده است، نادیده بگیرم. زمانی که سندرز وارد عرصه رقابت‌ها شد، طرفداران بسیار کمی در نیویورک داشت، اما طولی نکشید که وی انتخابات مقدماتی را در این ایالت و در سراسر آمریکا به رقابتی واقعی تبدیل کرد. از سوی دیگر، نمی‌توان واقعیت‌ها را نادیده گرفت. علی‌رغم پیروزی‌های اخیر سندرز، آرای بیش از 200 نمایندگی، حاشیه امن مطمئنی را برای وزیر امور خارجه سابق آمریکا، رقم زده است. با این وجود، می‌توان گفت پرونده سناتور ورمونت با شکست در انتخابات مقدماتی نیویورک، به طور رسمی بسته شد.   
   
ورمونت یکی از ایالت‌های منطقه نیوانگلند در شمال‌شرق آمریکا است؛ که از کوچکترین و کم‌جمعیت‌ترین ایالت‌های آمریکا محسوب می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
دو تاشون دشمن های ایران هستن
آخرین اخبار