سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران بیشترین آرای نظرسنجی وب‌سایت آسیا بسکت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت آسیا بسکت در بخشی از خروجی خود، به نظرسنجی از کاربران این سایت درباره محبوب‌ترین مربیان ایرانی پرداخته است. 

تاکنون در این نظرسنجی 195 کاربر شرکت کرده‌اند و جواد رحمتی‌پور، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران که با این تیم به مقام سوم سوپرلیگ رسید، با کسب 51 درصد همچنان در صدر محبوب‌ترین مربیان ایرانی قرار گرفته است. 

پس از رحمتی‌پور، مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که جمعه گذشته با این تیم به مقام قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال ایران رسید، با 29 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفته است. 

حماد سامری، سرمربی تیم پالایش نفت آبادان که با تیمش نایب قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال ایران را به دست آورد، پس از این دو مربی با کسب 13 درصد آرا، جایگاه سوم محبوب‌ترین مربیان بسکتبال ایران را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه سامری در گزارش آسیا بسکت از برترین‌های بسکتبال ایران، به عنوان بهترین مربی این فصل شناخته شد. 

جایگاه چهارم این نظرسنجی هم به مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد اختصاص دارد. حاتمی 7 درصد آرای کاربران را به دست آورده است. نکته جالب این نظرسنجی اختصاص درصد صفر به مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد است. تیم هاشمی امسال در پلی‌آف سوپرلیگ 4 بر 3 مغلوب شهرداری اراک شد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار