استاندار يزد در جريان افتتاح دبستان دخترانه حاج مرتضى رحمانى زاد از فعاليت خيرخواهانه ى خيرين تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيد محمد مير محمدى درمراسم افتتاح دبستان حاج مرتضى رحمانى زاد ضمن تبريک سالروز ولادت حضرت اميرالمؤمنين علی (ع) اظهار داشت: خيرين برای فراهم شدن آسايش و آرامش مردم خود قدمهای اساسی برداشته و برمى دارند و شايسته است بر دست همه آنها بوسه زد.

مير محمدى ادامه داد: خداوند بخشنده و مهربان است و در قرآن مجيد نيز كه كتاب  دينى ماست در آيات مختلف ما را به بخشندگى كمک و مساعدت به يكديگر دعوت كرده و خود تضمين كرده است كه پاداش آن را به چندين برابر خواهد داد.

وی افزود: انسانى كه خليفه الله است بايد از ويژگى هاى بخشندگى، مهربانى و ساير صفات الهى برخوردار باشد و خيرين اين صفات را در عمل بروز و ظهور داده و پيشگام شده اند.

استاندار تصريح كرد: خوشبختانه خيرين استان در عرصه هاى مختلف وارد عرصه شده اند و در ساخت فضاهاى آموزشى نيز اقدامات خوبى را انجام داده اند.

استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدوارى كرد: فرهنگ بخشش و كمک به يكديگر در جامعه نهادينه شود و هر كس به اندازه توانايى و توانمندى خود اقدام به انجام اين فريضه نمايد.

گفتنى است دبستان دخترانه«حاج مرتضى رحمانى زاد» با اعتبارات ملى و مشاركت خيرى در ١٢كلاس با زيربناى هزار و ٨٨٠مترمربع و اعتبارى بالغ بر يک ميليارد و ٧٠٠ميليون تومان با مشاركت خير «مرتضى رحمانى زاد» به بهره بردارى رسيد.

انتهاى پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.