معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:روابط عمومی ها با کارکرد مثبت خود می توانند مهندسی جدیدی را در ساختار دستگاه های خود ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به کارکرد و فعالیت مهم روابط عمومی ها برای ایفای نقش در جهت انسجام درونی و همبستگی گفت: روابط عمومی با کارکرد مثبت خود می تواند یک مهندسی جدید را در ساختار دستگاه های خود ایجاد کنند تا دستگاه متبوع بیش از پیش به انسجام درونی جهت نیل به اهداف مورد نظر نائل آید.

یوسف شاه حسینی گفت: شناخت سازمان و ذهنیت جامعه نسبت به عملکرد دستگاه را دو نکته اساسی عنوان کرد که روابط عمومی ها باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی هاباید از یکسو وظایف اصلی سازمان و از سوی دیگر مطالبات مخاطبان را مورد بررسی قرار دهند تا با شناخت بیشتر زمینه های حرکت به سمت نوآوری را فراهم سازند.

 شاه حسینی همچنین نقش روابط عمومی را برای شناخت دقیق از ظرفیت اطلاع رسانی و انتظارت جامعه برای شکل گیری سرمایه اجتماعی بسیار مهم برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به صدق و عنوان کردن واقعیت ها از وظایف اصلی روابط عمومی هاست، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید صمیمانه و صادقانه به دنبال انتقال واقعیت ها به جامعه باشند، زیرا صدق منجر به رستگاری می شود.

شاه حسینی استفاده درست و صحیح از امکانات را به منظور ارائه خدمات بیشتر و گسترده تر به مخاطبان، مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: روابط عمومی ها، عزم ملی را در دستگاه ها برای انسجام درونی گسترش دهند و با تدبیر و عقلانیت به دنبال هم افزایی  و همکاری و همراهی بیشتر در دستگاه ها به منظور جلب رضایت مخاطبان باشند.

وی همچنین در پایان با اشاره به برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات در دور اول که هفتم اسفند ماه برگزار شد، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه در دور اول انتخابات کارنامه خوبی از لحاظ اجرا از خود برجای گذاشت و برای برگزاری مرحله دوم انتخابات که در دهم اردیبهشت ماه برگزاری می شود تمامی مقدمات مورد نیاز در استان فراهم شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.