مقام های محلی ولایت ننگرهار، فعالان مدنی و خبرنگاران در این ولایت کمپین حمایت از نیروهای امنیت ملی راه اندازی کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مقام های محلی ولایت ننگرهار، فعالان مدنی و خبرنگاران در این ولایت کمپین حمایت از نیروهای امنیت ملی راه اندازی کردند و اکنون صدها پوستر بزرگ به حمایت از نیروهای امنیتی به جای اعلانات در شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار نصب شده است.

این پوسترها که اکثریت شان بیش از ده متر طول دارد، در نقاط مختلف شهر برای حمایت از نیروهای امنیت ملی که دو روز پیش در حمله انتحاری در کابل کشته و زخمی شدند، توسط مقامات ، فعالان مدنی و ژورنالیستان نصب شده است.

سلیم خان قندوزی، والی ننگرهار که در کمپین نصب پوسترها در حمایت از نیروهای امنیت ملی مشارکت داشته گفت: علاوه بر  نصب این پوسترها شعار هایی نیز در حمایت از این نیروها نوشته شده است.

وی اضافه کرد که شهر جلال آباد شهری پر ازدحام است و در این شهر از تمامی شهروندان کشور رفت و آمد می کنند، به همین دلیل در تمامی بورد های اعلانات پوسترها وشعار ها نصب شده است.

والی ننگرهار گفت، نصب این پوسترها به معنی حمایت از نیروهای امنیتی کشور و محکوم کردن حملات مخالفان و تروریست‎ها به ویژه حمله دو روز قبل در کابل است.

این اولین بار است که برای حمایت از نیروهای امنیت ملی افغانستان در تمامی بورد های اعلانات در شهرجلال آباد پوسترهای این نیروها نصب می شود.

دو روز پیش حمله انتحاری خونین به ریاست دهم امنیت ملی شهر کابل ۶۴ کشته و ۳۴۷ زخمی بجا گذاشت که در میان آنان کارمندان امنیت ملی نیز هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار