برای مبارزه با اعتیاد از همه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی مازندران استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای مبارزه با اعتیاد باید استفاده کرد گفت: ۵۵ محور، برنامه مهم و عملیاتی در ۹ راهبرد اساسی برای مبارزه با اعتیاد در استان تدوین شد.

ربیع فلاح جلودار افزود: این برنامه شامل اصلاح و چابک سازی ساختار و نظام مدیریت بخشی و فراخشی پیشگیری از اعتیاد در چهار محور، توسعه دانش و فناوری تولید منابع علمی پیشگیری از اعتیاد در پنج محور، توسعه مشارکت‌های مردمی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج، سازمان‌های مردم‌نهاد و اجتماع‌محور در امر پیشگیری از اعتیاد در ۱۳ محور است.

وی گفت : با استفاده از گروه‌های مرجع و تأثیرگذار مبارزه با اعتیاد امسال با مشارکت مردم و تشکل‌های مردم‌نهاد به ‌طورجدی دنبال شود.

توسعه خدمات پیشگیری از اعتیاد در خانواده‌ها ، توسعه خدمات پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی ، توسعه خدمات پیشگیری از اعتیاد در محیط‌ کار، توسعه خدمات پیشگیری از اعتیاد در جماعت‌ها ، توسعه خدمات پیشگیری از اعتیاد در جامعه در این نشست فوق‌العاده موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.