بندر امام خمینى (ره) الگویى موفق در بازدید هموطنان از بنادراست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل بنادر و دریانوردی گفت: بهره گیری از این الگو و تسری آن به دیگر بنادر لازم است.
 مهندس سعیدنژاد با اشاره به تلاش‌ها و کوشش‌های مدیران بنادر کشور در سفر‌ها و گردش هاى دریایى هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: هر یک از بنادر کشور با توجه به ویژگی‌های اقلیمی از جاذبه‌ها و مزیت‌های ویژه خود برخوردارند و این موضوع برای هموطنان که طی تعطیلات نوروزی به بازدید از آن‌ها و بهره برداری از جاذبه‌های دریایی آن می‌پردازند، قابل توجه است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مهندس عبداللهى مدیر کل بنادر و دریانوردى خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به پاس ارائه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان از مجتمع بزرگ بندری امام خمینی (ره)، آن را حرکتی شایسته و الهام بخش برای دیگر بنادر عنوان کرد.
 منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از اواخر اسفندماه سال قبل لغایت نیمه فروردین ماه سال جاری، با ارائه خدمات رفاهی در مبادی ورودی مجتمع بندری و ارتقاء سطح ایمنی گردشگاه‌های دریایی طی ایام تعطیلات نوروزی به منظور استقبال شایسته از هموطنان، میزبان بالغ بر ٧٠ هزار نفر از مهمانان نوروزى بود.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.