70 درصد شرکت ‌کنندگان اعتکاف در مازندران امسال بین 15 تا 40 ساله هستند که بیانگر توجه مردمى به ارزش‌هاى دینى و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در بازدید از معتکفان برادر و خواهر در مسجد سجادیه و مسجد جامع این شهرستان گفت: سرکشی و حضور در اعتکاف با هدف ارج نهادن به کار فرهنگی انجام می‌شود که امیدوارم تا پایان اعتکاف نیز در دستور کار مسئولان باشد.

ربیع فلاح اعتکاف به‌عنوان زمینه‌ساز درک فضایل ماه رمضان نام برد و افزود: ماه رجب ماه بندگى و دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است که باید شرایط ورود به رمضان در ماه رجب و شعبان ایجاد شود.

استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌هاى سازمان تبلیغات اسلامى، گفت: بانوان مسلمان ایرانى چه قبل از انقلاب و چه پس از آن و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس نقش مهمى در ایجاد بسترهاى ارزشى و آرمان‌هاى انقلاب و دفاع و حمایت از اصول انقلابى ایفا کردند و اکنون نیز از سنگرهای ارزشی دفاع می‌کنند.

ربیع فلاح با اشاره به اینکه ماه رجب ماه خودسازی است که مردان و زنان باید از برکت و فیض این ماه برخوردار و با خودسازی وارد رمضان شوند افزود: توسل به ائمه اطهار (ع) و توکل بر خدا سبب پیروزى انقلاب و ارزش‌های مختلف شد و در ادامه راه نیز باید این ارزش‌ها حفظ شود.

انتهای پیام/

  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.