امام جمعه موقت مهاباد گفت: موفقیت امت اسلام در گرو اخلاص ، شهادت طلبی و روحیه جهادی آنان است.


بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مهاباد به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود : فلسفه تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) ، دفاع از انقلاب اسلامی بود و نقش مهم این نیرو در عرصه های مختلف ، یکی از عوامل موثر در افزایش اقتدار و صلابت نظام اسلامی در جهان به شمار می رود.

امام جمعه موقت مهاباد در بخش دیگری از خطبه های نماز ، با تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) ، بر لزوم الگو گرفتن از زندگی و شخصیت والای مولای متقیان تاکید کرد.

ماموستا اسماعیلی همچنین با گرامیداشت هفته سلامت ، از مردم خواست بیش از پیش به نعمت سلامتی توجه کنند و قدردان فعالان این عرصه باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه امروز بود.

دکتر مرزنگ به اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی و تجهیز بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی مهاباد اشاره و افزایش تختهای بیمارستانی را نیاز اساسی بخش بهداشت و درمان این شهرستان عنوان کرد.

وی از توسعه ی دو برابری اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد در آینده نزدیک خبر داد و افزود : با رایزنی های صورت گرفته ، بخش خصوصی طرف قرارداد در طرح ساختمان ام.آر.آی مهاباد موظف شده است تا پایان خرداد ماه امسال ، دستگاه مورد نظر را تحویل دهد در غیر این صورت بخش دولتی متعهد به تحویل دستگاه ام.آر.آی خواهد بود.

انتهای پیام/



برچسب ها: نماز ، جمعه ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.