ساخت تمام مسکن های مهر ۱۴ شهرستان استان آذربایجان غربی تا آخر امسال به پایان می رسد و به صاحبانشان تحویل داده می شود.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : با بهره برداری از پنج هزار واحد مسکن مهر دیگر تا اواخر شهریور ماه امسال ، پرونده مسکن مهر ۱۴ شهرستان استان مختومه می شود.

نصر به تشکیل شورای مسکن در استان اشاره و اظهار امیدواری کرد پرونده مسکن مهر دیگر شهرهای باقی مانده استان نیز با تسریع روند اجرایی ، اوایل سال آینده در حوزه راه و شهرسازی بسته شود.

وی ، ساماندهی و شكیل کردن مبلمان جاده ای ، تكمیل طرح های بالای ۸۰ درصد، پیشرفت اجرایی راهسازی و راهداری ، حذف و اصلاح ۶۷ نقطه حادثه خیز ، رعایت نظم اداری و مالی ، آراستگی محیط اداری و تكریم ارباب رجوع را از مهم ترین برنامه های اجرایی اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سالجاری عنوان کرد.

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین افزایش ایمنی جاده ها را از مهمترین برنامه های اداره كل راه و شهرسازی استان عنوان كرد و گفت : بسیج امكانات و هماهنگی با پلیس راه برای حذف و اصلاح ۶۷ نقطه پرحادثه در جاده های استان از شاخص ترین این برنامه هاست.

نصر با تاكید بر آسفالت و بهسازی را/ههای روستایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد : این طرح ها كه با استفاده از ا/مكانات و ماشین آلات سنگین راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرا می شود ، تحول چشم گیری در ارتقای شاخص بهره مندی مناطق روستایی از راه استاندارد ایجاد می كند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.