همایش شناخت گیاهان دارویی دارای جنبه تجاری وخواص آنها در حاشیه نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان دارویی و فضای سبز شهری دراصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس انجمن گیاهان دارویی استان اصفهان دراین همایش استفاده از گیاهان دارویی را یکی از راهکارهای موثر درمانی در جامعه صنعتی دانست
حسین زینلی به معرفی 20 گونه گیاه دارویی ارزشمند پرداخت وافزود: همه گیاهان ارزش دارویی دارند و برخی از آنها پیشروتر از بقیه هستند که لازم است به خواص آن بیشتر اهمیت داد.
وی ایجاد محیط و شرایط مناسب، نور کافی و میزان آبدهی به گیاهان را در پرورش گیاهان دارویی مهم دانست و گفت: گیاهانی چون سرخارگل، رزماری، آویشن، اسطوخدوس، مرزه، استویا، همیشه بهار، ختمی و گیاه فراسیون از جمله گیاهان دارویی با خواص بی نظیر شناخته شده است که پرورش آنها می تواند به حفظ سلامت خانواده ها کمک بکند.
پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و فضای سبز شهری، ماهیان و پرندگان تزیینی بامشارکت  120 تولید کننده از استان های البرز، همدان، مرکزی، مازندران، گیلان، کردستان، فارس، خراسان رضوی، تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی تا ششم اردیبهشت درنمایشگاه بین المللی اصفهان دایر است. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار