منتخب مردم تهران درمجلس دهم ، مردم را به حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات فراخواند .

دعوت دکتر عارف از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، دکتر محمد رضا عارف درجمع مردم اراك با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : مردم استان مركزی و كشور با مشاركت پرشور و انگیزه بالا در مرحله دوم انتخابات ؛ حماسه دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایجاد كنند.
وی افزود: ائتلاف امید ، اصل رقابت را پای صندوق های رای دانسته و معتقد است در پاسخ به صندوق های رای است كه پیشرفت و تعالی كشور حاصل می شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه كرد: مردم باید شركت در انتخابات را به عنوان یك تكلیف شرعی، كار ارزشی و حق استفاده از قانون را در دستور كار خود قرار دهند.
عارف افزود: گفتمان اصلاحات ریشه در ارزش های انقلاب اسلامی داشته و اولویت اصلی آن منافع ملی بوده و همواره منافع ملی را بر منابع جناحی ترجیح داده و عمل به آن را در دو انتخابات به اثبات رسانده است.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی گام اول را در تعیین سونوشت خود در خرداد 92 خوب برداشته و در ادامه آن و در انتخابات سرنوشت ساز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همان روحیه ، حماسه سال 94 را خلق كردند.
عارف گفت: با بررسی مشكلات استان و كشور ائتلاف امید شعار خود را امید، آرامش و رونق اقتصادی و اولویت خود را معیشت و اشتغال جوانان، مهار تورم، رشد اقتصاد و رفع آسیب های اجتماعی قرار داده است.
وی ادامه داد: ائتلاف امید برنامه های و میثاق خود را در قالب یك برنامه 28 ماده ای با مردم بیان كرده است كه اصلاح ساختار و پیاده كردن حاكمیت اقتصاد مقاومتی به ترتیب بندهای اول و دوم آن است كه جهت گیری های رشد، ترقی و پویای اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.
منتخب مردم تهران، با یادآوری شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مورد نظر رهبری افزود: این نگاهی است كه نمایندگان ائتلاف امید در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجرای برنامه ها دنبال خواهند كرد.
منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: امید است با پشتیبانی مردم و با همكاری هر چه بیشتر مجلس و دولت بتوان گام های موثری در رشد و پیشرفت كشور برداشت.
عارف الویت اصلی فراكسیون امید در بخش اقتصادی را رفع دغدغه هایی رهبر معظم انقلاب و مقابله جدی با فساد، فقر و تبعیض عنوان كرد و گفت: فراكسیون امید به دنبال نگاه به آینده و همكاری حداكثری بین دلسوزان انقلاب است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان مركزی استانی است كه همواره در زمینه تولید ملی، صنعت و كشاورزی نقش اساسی و تعیین كننده ای داشته ولی با مشكل هایی روبرو است كه همه كشور نیز با این مشكل ها دست و پنجه نرم می كند.
استان مركزی هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه چهار نماینده در مرحله اول به مجلس راه یافته اند و تكلیف سه كرسی نیز در مرحله دوم تعیین می شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، عارف ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.