شبکه فاضلاب مساکن مهرخوي تاشهريور ماه سالجاري به بهره برداري مي رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ رئيس اداره آب وفاضلاب خوي درجلسه بررسي مسائل ومشکلات مساکن مهرواليعر خوي بااعلام اين خبرگفت:احداث شبکه فاضلاب کوی ولیعصر از سال 93شروع وهمچنين احداث شبکه فاضلاب مساکن مهر ازسه ماه قبل شروع شده است ودرصورت همکاري ادارات ونهادهاي مربوطه تاشهريور ماه سالجاري به بهره برداري خواهد رسيد.

مهندس وليزاده بابيان اينکه براي احداث شبکه فاضلاب به مبلغ دوميلياردو 150ميليون تومان اختصاص يافته است.

معاون داستان خوي دراين جلسه با اشاره به مشکلات بسياري ازساختمانهای مساکن مهر کردگفت: مشکلات و نواقص فنی بسیاری در برخی از این بلوک ها وجود دارد که دادستانی براي حل اين مشکلات قطعا ورود خواهد کرد و با مقصرین و یا کسانی که عمدا باعث این مشکلات شده و تعهدات قانونی خود را عمل نکرده اند، برخورد قانونی خواهد نمود.

آقاي نجاتي درادمه با برشمردن برخی از نواقص مساکن مهر تصريح کرد: هیات کارشناسی 4 نفره متشکل از سه کارشناس فنی ساختمانی و عمرانی و یک کارشناس حسابداری از طرف دادستانی تعیین وتمام مسائل ومشکلات مساکن مهررابررسي ودرطول يک ماه ارائه دهندکه دادستانی بعد از دریافت اين گزارش ها در صورت وجود هر نوع تخلف فنی و یا مالی با مقصرین برخورد و آنها را ملزم به رعایت موارد فنی خواهد نمود.

. درپايان لازم به ذکر است که رهاسازی مستقیم فاضلاب به جویها، اکثر واحدهای آپارتمانی کوی ولیعصر در شرایط بسیار نامطلوب قرار داده است که متأسفانه هم اکنون حجم وسیعی از فاضلاب شهری بصورت مستقیم از طریق جویها و هدایت به زمین های اطراف ، بطور مستقیم به محیط زیست می ريزد که این امر موجب آلودگی بیشتر محیط زیست در این منطقه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.