به منظور رفاه حال مشتریان 5 ایستگاه راه آهن تهران-مشهد به پله برقی تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل راه آهن کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از فعالیت های راه آهن سمنان گفت: نامگذاری میادین و ایستگاه های راه آهن به یاد شهدای شهرستان های استان، ابراز اقدامی فرهنگی بوده و می تواند در اشاعه یاد و خاطر شهدا موثر باشد.
محسن پورسیدآقایی افزود: مجوعه راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی در دفاع مقدس خدمات شایان و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که یاد و خاطر این شهدای بزرگوار همواره گرامی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره پیشرفت پروژه های سالن مسافربری در سمنان، گفت: برای رفاه بيشتر مسافران و زائران مشهد الرضا (ع) بايد بسيار تلاش کنيم تا ساخت پله برقي و آسانسور برای رفع مشکل سالمندان و نمازگزاران در پنج ايستگاه تشکيلاتي مسير تهران- مشهد را تا پايان سالجاري به اتمام برسانیم.
پور سیدآقایی با اشاره به لزوم ارتقاء خدمات به مسافران و زائران حرم رضوی، ابراز داشت: راه آهن شمالشرق (۱) علاوه بر اینکه یکی از شلوغ ترین مسیرهای ناوگان ریلی کشور است، به واسطه خدمات رسانی به زائران امام هشتم(ع) از اهمیت ویژه ای برخودار است لذا نگاه مجموعه راه آهن به ارتقاء زیرساخت های این ناحیه نیز ویژه خواهد بود.
انتهای پیام / د
برچسب ها: قطار ، پله برقی ، تجهیز ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.