نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: با توچه به پایین بودن شاخص راه‌های شهرستان‌های خلخال و کوثر از میانگین کشوری و استانی باید با اختصاص اعتبارات مورد نیاز این راه‌ها بهسازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بشیر خالقی در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های کوثر و خلخال اظهار داشت: در حال حاضر راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های خلخال و کوثر از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار نبوده و از شاخص‌های کشوری و استانی پایین‌تر هستند.

وی افزود: این راه‌ها به ویژه در حوزه راه‌های روستایی نیاز به رسیدگی و بازسازی داشته و باید با اختصاص و جذب اعتبارات مورد نیاز تلاش کنیم تا ایمنی این راه‌ها را افزایش داده و به میانگین‌های استانی و کشوری نزدیک کنیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به کمبود اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح شهرستان‌های خلخال و کوثر بیان کرد: با توجه به این امر ضروری است تا پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه اولویت‌بندی شده و بر حسب اولویت اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد تا این امر زمینه‌ساز تکمیل و بهره‌برداری از آنها شود.

خالقی با انتقاد از عدم اختصاص اعتبار برای پروژه شبکه سد گیوی تصریح کرد: باید در زمینه اجرای پروژه سد گیوی و پایاب این سد با اختصاص اعتبارات مورد نیاز تسریع ایجاد شده و زمینه برای بهره‌برداری از آنها فراهم شود چرا که این سد و پایاب آن نقش و تاثیر بسزایی در توسعه منطقه ایفا خواهد کرد.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های خلخال و کوثر امری ضروری بوده تا بتوانیم شاهد تکمیل آنها باشیم که انتظار می‌رود اداره کل راه و شهرسازی استان در این زمینه مساعدت و اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.