سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی در اردوگاه ثامن الحجج (ع) آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه آئین افتتاحیه سی وچهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی این مسابقات را یک رویداد برجسته فرهنگی و هنری در سطح استان دانست

سید جواد حسینی گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی با بیش از 300 هزار دانش آموز در سطح مدارس برگزار شده است که حدود 10 هزار نفر برگزیده در چند روز متوالی در اردوگاه ثامن الحجج (ع) به رقابت می پردازند.

وی افزود: امسال بیش از یک میلیون و 50 هزار نفر رشته در سطح مدارس رقابت کرده اند که خراسان رضوی بیشترین سطح مشارکت کننده را در سطح کشور دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین از اضافه کردن 5 رشته خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مسابقات 5 رشته به رشته های ملی اضافه کرده ایم مثل موسیقی پژوهی، نمایشنامه های کوتاه زنگ تفریح که در کشور بی نظیر است.

حسینی هدف این فعالیت ها را همگرایی دانست و افزود: بخش عمده این فعالیت های هنری با نگاه همگرایی، هویت بخش و افزایش پیوستگی اجتماعی انجام شده است و می خواهیم هویت ملی و دینی را در دانش آموزان گسترش دهیم.

گفتنی است سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی در 40 رشته فرهنگی و هنری برگزار شده است و برگزیدگان به فستیوالی بزرگ در سطح کشوری اعزام می شوند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
البته اگر حق رو رعایت می‌کردن خیلللللللللللی بهتر میشد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
من دوست داشتم اول شم