برگزاری مسابقات قرآن يادواره محمد رسول الله(ص) كميته امداد در مشهد

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) خراسان رضوي از برگزاری سومين دوره جشنواره مسابقات قرآن، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه، يادواره محمد رسول الله(ص) به صورت منطقه اي از سراسر كشور در مشهد خبرداد.

برگزاری مسابقات قرآن يادواره محمد رسول الله(ص) كميته امداد در مشهد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، محسن مسعوديان گفت: اين جشنواره در رشته هاي ترتيل، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه از امروز آغاز و طي چهار دوره اردويي برگزار مي شود.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را ايجاد فضاي قرآني و ايجاد سبك زندگي بر مبناي قرآن و نهج البلاغه در سطح خانواده هاي مددجو عنوان كرد.
اين مسئول با اشاره به اينكه در هر دوره هشت استان از سراسر كشور به صورت منطقه اي در اين مسابقات به رقابت مي پردازند، افزود: گروه مخاطب شركت كننده در هر دوره از اين مسابقات 300 مادر و دختر بازمانده از تحصيل، دانشجو و مديران و معاونان كانونها و مديران و مربيان پرورشي خوابگاه هاي اين نهاد هستند كه در مجموع در قالب چهار دوره با هم رقابت مي كنند.
وي اظهار كرد: به طور كلي هزار و 200 مددجو در اين دوره از مسابقات شركت و با يكديگر رقابت مي كنند كه در هر گروه از سه نفر منتخب نهايي تجليل و تقدير مي شود.
مسعوديان گفت: در دوره نخست اين مسابقات استانهاي اصفهان، سمنان، مركزي، خراسان رضوي، يزد، تهران، قم و خراسان شمالي از امروز رقابت خود را آغاز كردند كه اين مسابقات براي مدت چهار روز ادامه دارد.
وي بيان كرد: شركت در محفل هاي انس با قرآن، بازديد از اماكن ديدني، زيارت حرم مطهر و برگزاري مسابقات فرهنگي از ديگر برنامه هاي اين مسابقات است.
دوره هاي بعدي اين دوره از مسابقات در تاريخ هاي 11، 18 و 25 ارديبهشت ماه جاري با حضور منتخبان قرآني ديگر استانها در مشهد مقدس برگزار مي شود.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.