بخشدار مرکزی هشترود از افتتاح کانال سیل بند روستای علی آباد سفلی و بهره برداری از ساختمان جدید دهیاری روستای ذولبین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سلیم پور خاطر نشان کرد:کانال سیل بند روستای علی آباد سفلی به مساحت 420 متر با مبلغ 123 میلیون تومان به اتمام رسیده است اما باید برای جلوگیری از خطرات احتمالی سیل،170متر دیوار حائل به این کانال اضافه کرد.

وی افزود:ساختمان جدید دهیاری ذولبین با اعتبار 190 میلیون تومان به بهره برداری رسیده و میتوان گفت که اعتباراتی که در سال 94 و 95 به روستاهای هشترود اختصاص داده شده مبلغ 5 میلیارد تومان است و در اختیار 134 روستا قرار داده شده اما کمک های دولت قبل از به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سالهای گذشته 4 میلیارد تومان بوده است.

سلیم پور گفت:دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاها دارد و از این رو با مشارکت روستا نشینان کارهای تولیدی و عمرانی را در دستور کار خویش قرار داده  و مانع مهاجرت روستائیان به شهر ها میشود.

وی اضافه کرد:به همت دولت تدبیر و امید بخشداری مرکزی هشترود میخواهد در کلیه روستاهای شهرستان مدیریت بحران تشکیل دهد و مسئولیت آن را به دهیار بسپارد  تا در مواقع خطر با مدیریت صحیح،روستاها از گزند آسیب ها و خطرات در امان بمانند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.