قایقرانی در رشته رویینگ یک سهمیه به دست آورد و در رشته اسلالوم نیز به فینال نزدیک است و هم اکنون منتظر نتایج پایانی رقابت ها خواهیم بود!

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان بخش مردان و در فینال ب، عاقل حبیبیان با پاروزنانی از مالزی، هنگ‌کنگ، چین تایپه، ازبکستان و ویتنام رقابت خواهد کرد.

وی در صورتی که بتواند در این گروه در رده نخست قرار بگیرد سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.
 
قایق دو نفره که تیم بانوان ایران با ترکیب نازنین ملایی و حمیرا برزگر مستقیم راهی فینال شده بود، فردا با قایقرانانی از قزاقستان، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، ژاپن و ویتنام رقابت می‌کند و تیم‌های اول تا سوم سهمیه المپیک می‌گیرند.
 
در این خصوص نایب رییس بانوان قایقرانی، فرحناز امیرشقاقی اظهار کرد: فدراسیون قایقرانی روزهای هیجانی و افتخار آمیز خود را طی می کند و در زمانی به سر می بریم که نتایج جهانی در این رشته رقم خواهد خورد.
 
وی افزود: رکسانا رازقیان اوت شد و نتوانست به فینال برسد اما منیره نصر آزادانی اصفهانی در بخش کایاک اسلالوم و امیر فتاح پور در بخش مردان اسلالوم به فینال را ه یافتند و اگر بتوانند قایقرانان کشورهای قزاقستان ، چین تایپه و تایلند را بگیرند که البته کاری بسیار دشوار است،اما سهمیه را کسب خواهد کرد.
 
امیر شقاقی در ادامه یاد آور شد: کشورهای ژاپن و چین سهمیه خود را در مسابقات جهانی کسب کردند و امیدوارم که ما نفر سوم باشیم و در رشته در اسلالوم به نتایج خوبی دست بیابیم.
 
وی تاکید کرد:تیم ملی رویینگ بانوان ایران فردا رقابت در بخش قایق دبل را آغاز خواهند کرد و اگر بتوانیم برای اولین بار در قایق دونفره کسب سهمیه کنیم این اتفاق برای اولین بار در تاریخ قایقرانی افتاده است و این پیروزی شایسته جشن می گیریم.
 
نایب رییس بانوان قایقرانی در ادامه تصریح کرد: اردوهای آب های آرام تیم نوجوانان آغاز شده است و 5 نوجوان زیر نظر سیما عروجی تمرینات خود را انجام می دهند تا برای یوز المپیک بیست، هیجده آماده شوند البته تست گیری ها مداوم صورت می گیرد تا بهترین نفرات انتخاب شوندو مدعیان را از دل تمرینات بیرون بیاوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار