تبریز؛

افتتاح پارک - موزه قاجار گامی ارزشمند در استقبال از تبریز2018

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: افتتاح پارک - موزه قاجار گام ارزشمند در جهت آمادگی برای استقبال از تبریز2018 است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدزاده با اشاره به اینکه افتتاح "پارک - موزه قاجار " نوید بخش شروع مقدمات و آمادگی برای استقبال از تبریز 2018 می باشد، گفت: تقدیر از تلاش شهرداری و سایر دستگاههای زیربط در جهت تمهید مقدمات لازم برای مهیای شهر تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع و شهر نمونه گردشگری جهان اسلام امری ستوده و لازم دانست.

وی سرعت و دقت در پروژه های شهرداری را دو عامل مهم رضایت مردمی دانسته و از مجموعه شهرداری خواست این دو مهم را جدی بگیرند چراکه این دو ویژگی از ضروریات اقتصاد مقاومتی است و باید در تمامی پروژه های عمرانی و فرهنگی مدنظر قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز مردم را میزبان اصلی تبریز2018 عنوان کرد و گفت: مردم شریف و میهمان دوست این شهر تاریخی این بار هم با آمادگی کامل به استقبال از میهمانان خود می روند و شهر خود را مهمان پسند خواهند کرد.

عابدزاده در پایان با نقدیر از تلاش مجموعه شهرداری در اجرای چندین پروژه شهری که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند، گفت: در  20 ماه باقیمانده تا سال 2018 باید تلاش ها را مضاعف ، اراده ها را قوی ، سرعت و دقت را بیشتر کنیم تا بتوانیم از این فرصت پیش آمده برای شناساندن هویت واقعی ملّتمان و شهرمان و در نهایت کشورمان بطور بهینه استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.