مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: بر اثر سیلاب اخیر 41 میلیارد تومان به جاده‌های شهرستان شوشتر خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن یوسفی، با اشاره به بازدید امروز از وضعیت جاده‌های شوشتر اظهار کرد: بر اثر سیلاب و بارندگی اخیر جاده‌های شوشتر شامل ابنیه فنی، پل‌ها و محورهای ارتباطی روستایی وشهری آسیب دیده‌اند.

وی افزود: برخی مسیرهای مسدودشده در روزهای اخیر توسط اکیپ‌های راهداری بازگشایی شدند و کار در برخی مسیرها نیز در حال انجام است.

یوسفی تصریح کرد: اما با توجه به اینکه برخی از جاده‌ها به طور کامل به زیر آب فرو رفته‌اند و قابل تردد نیستند، امکان ترمیم و بازگشایی آن‌ها در حال حاضر وجود ندارد و باید صبر کنیم تا میزان سیلاب در این جاده‌ها فروکش کند که بتوانیم پس از آن عملیات بازگشایی و ترمیم جاده را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در حال فعالیت در جاده‌های شوشتر هستند و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند که عمده خسارت‌ها در جاده‌های شوشتر مربوط به منطقه شعیبیه این شهرستان می‌شود.

استان خوزستان طی چند روز گذشته به دلیل بارش‌های طولانی و شدید دچار سیل‌زدگی شد که این سیل خسارت‌های بسیاری برای مردم این استان در پی داشت. در پی حادثه سیل در روستاهای حاشیه رودخانه دز، بخش شعیبیه بر اثر شکسته شدن سیل‌بند کاملا زیر آب رفته و تمام مزارع خراب شده‌اند. ارتفاع آب در برخی نقاط به دو متر می‌رسد.
 
شعیبیه از توابع شوشتر، با جمعیت بیش از 22 هزار نفر، دارای 58 روستا است. شهرستان شوشتر در شمال خوزستان دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است.

انتهای پیام/و

برچسب ها: خوزستان ، سیل ، جاده ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.