توزی تسویه کرد/ کابوس کسر امتیاز از سر استقلال پرید

بازیکن برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران با دریافت مطالبات معوقه‌اش،عملاً با این تیم تسویه حساب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رودریگو توزی که دو فصل پیش و زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی و مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده خویی از تراکتورسازی به استقلال تهران پیوست، پس از نیم فصل حضور در استقلال، قید بازی در جمع آبی‌پوشان را زد و ضمن بازگشت به کشورش از باشگاه استقلال هم به فدراسیون فوتبال، فیفا شکایت کرد. توزی مدعی شده بود باشگاه ایرانی حق و حسابش را کامل پرداخت نکرده است.

پرونده توزی هم مانند دیگر بازیکنان خارجی استقلال که مطالبات خود را از این تیم نگرفته یا بخشی از حقوقشان را دریافت نکرده بودند به لیگ پانزدهم و زمانی که بهرام افشارزاده، عهده‌دار مدیرعاملی این باشگاه شده بود کشید و درست در روزهایی که استقلال خود را برای دربی هشتاد و دوم آماده می‌کرد، فیفا ضرب الاجلی برای استقلال تعیین کرد که در صورت تخطی از آن، سه امتیاز آبی‌پوشان پایتخت از حساب این تیم کسر می‌شد.

استقلال که پیش از دربی در امتیاز 45 با پرسپولیس در رتبه دوم هم امتیاز بود، نمی‌خواست قافیه را به این شکل به حریف دیرینه خود بسپارد و همین موضوع باعث شد افشارزاده، مستقیم با توزی و وکیلش وارد مذاکره شود. نتیجه این مذاکرات مهلت 10 روزه توزی به استقلالی‌ها بود و همین فرصت کارساز شد تا آبی‌های پایتخت با پرداخت طلب توزی، سنگ بزرگی را از سر راه خود بردارند.

بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال اين خبر را تاييد كرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار