معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد جنگ در سوریه به دلیل لجبازی عربستان همچنان ادامه دارد و ریاض دنبال انتقام گیری در سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری العهد ، نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در حسینیه امام خمینی (ره) در بعلبک گفت: ثبات در لبنان به نفع همگان از جمله خود حزب الله است چرا که جنگ داخلی به نفع کسی نیست. محافظت حزب الله از مرزهای جنوبی و شرقی لبنان به ثبات در داخل کشور و کشف مراکز فساد کمک کرد. ما هرگز از هیچ سیاست یا کشوری تبعیت نمی کنیم. 

وی گفت: اگر به دستاوردهای حزب الله از سال 1980 تاکنون نگاه کنیم می بینیم که این حزب سپر و محافظ لبنان علیه اسرائیل و تروریسم تکفیری است. اگر این حزب نبود ما امروز به اینجا نمی رسیدیم. 

نعیم قاسم گفت: توصیف حزب الله به تروریسم یک توصیف اسرائیلی و در جهت طرح صهیونیستی است. عربستان امروز در حال تکمیل حلقه های طرح اسرائیلی است. این اقدام عربستان از طریق دیدارهای محرمانه و آشکاری صورت می گیرد که مسئولان عربستانی با مسئولان اسرائیلی برگزار می کنند. همچنین ده ها افسر عربستانی به دست افسران صهیونیست آموزش می بینند. 

وی گفت: عربستان از چند سال پیش هرگونه حمایتی از مقاومت فلسطین و مردم فلسطین را قطع کرده است و با هرگونه همکاری با ایران به خاطر منافع منطقه مخالفت می کند چر اکه می خواهد بحران همواره پابرجا بماند. عربستان از ایران که کشوری مستقل و آماده همکاری است، می ترسد. 

نعیم قاسم گفت: جنگ عربستان علیه یمن نابودی بشریت و تمدن و نه فقط جنگی اخلاقی و سیاسی است. این جنگ، جنگ کشتار جمعی یمنی هاست. 

وی گفت: جنگ در سوریه به دلیل لجبازی عربستان همچنان ادامه دارد به این دلیل که ریاض در تحقق هیچ هدفی موفق نبوده است برای همین دنبال انتقام گیری است و مردم را در سوریه می کشد و هیچ هم و غمی ندارد. پول برای نابودی دیگران کافی است. 

نعیم قاسم گفت: هر کسی در نهان یا آشکار علیه حزب الله  باشد حامی اسرائیل است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایول قاسم نعیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
من هنوز فراموش نکردم،حاجیان ایرانیان را در روز حج به شهادت رساندید،سکوت ما ،آرامش ما،صبر ایوب ما فقط برای اینه ،مردم ۱۸ملیون شیعه عربستان از خواب بیدار شود،ونسل نجس ابوسفیان را از بین ببرند،(مرگ بر آل سعود)
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
قاسم نعيم بره خودشو جمع کنه
آخرین اخبار