شهردار رشت گفت: در تلاش هستیم تمام فعالیت ها در راستای توسعه شهری بر اساس انسان محوری صورت گیرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شهردار رشت در مراسم افتتاحیه اولین خانه سلامت با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری به جهت همراهی و همدلی در راستای توسعه شهر و ارائه خدمات مؤثر به شهروندان گفت: سرای محلات و احداث خانه سلامت در این سراها مکان مناسبی برای ارائه آموزش در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روانی ساکنین این محلات است.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم با بیان اینکه مردم خواهان توسعه شهری هستند افزود : شهروندان زندگی فردی خود را بر اساس بهداشت و سلامت برنامه ریزی می کنند و ما هم در تلاش هستیم تمام فعالیت ها در راستای توسعه شهری بر اساس انسان محوری و توجه به سلامت شهروندان صورت گیرد.

وی همچنین به توسعه محلات در قالب احداث خانه سلامت اشاره و تصریح کرد : ذی نفعان  اصلی از توسعه شهری در اصل شهروندان و منابع انسانی هستند و مهم این است که در ارتقاء سطح سلامتی و بهداشت شهروندان به ویژه ساکنین محلات کم برخوردار گامهای مؤثرتری برداشته شود و در این راه همراهی و همدلی سازمانها و نهادهای مربوطه لازم و ضروری است.

شهردار رشت محلات کم برخوردار را رکن اصلی و مبنای عمل برای توسعه شهری دانست و گفت : این محلات بستر مناسبی برای پیشبرد اهداف در راستای ارتقاء بهداشت و سلامت می باشند.

دکتر ثابت قدم با بیان اینکه بیماری دیابت نوع دوم یکی از خطرات جدی برای سلامت انسانها به شمار می رود تاکید کرد : هدفگذاری صحیح در راستای پیشگیری از این بیماری با استفاده از آموزشهای پیشگیرانه می تواند درصد ابتلاء شهروندان به بیماری را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

توسعه شهری بر اساس انسان محوری


توسعه شهری بر اساس انسان محوری


توسعه شهری بر اساس انسان محوری


توسعه شهری بر اساس انسان محوری
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.