سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مشکل خبرنگاران این است که فکر می کنند محرم بازیکن معمولی تیم ما است در حالی که نویدکیا اسطوره و ماورای بازیکنان دیگر تیم ما است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رسول خوروش پس از  برتری یک بر صفر سپاهان مقابل نفت تهران درباره تاثیر  محرم نویدکیا در جدایی استیماچ و فرکی گفت:محرم جزو اسطوره‌های باشگاه سپاهان است. وقتی باشگاه چنین وضعیتی دارد و تیم نتیجه نمی‌گیرد او اظهار نظرهایی انجام می‌دهد. در واقع محرم آدم احساساتی است که بعضی مواقع براساس احساساتش تصمیم می‌گیرد اما این دلیل نمی‌شود که او با باشگاه سپاهان مشکل دارد. در واقع برخی مواقع او تحمل مشکلات را ندارد.

وی افزود: در بعضی اوقات ما در مسائل فنی از نظراتش استفاده می‌کنیم. می‌دانید مشکل کجاست؟ مشکل آنجاست که شما محرم را با یک بازیکن معمولی تیم‌های دیگر مقایسه می‌کنید. او از بچگی در باشگاه سپاهان بزرگ شده و سال‌ها زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. نویدکیا در دوران اوج فوتبال خود پیشنهادات مالی بهتری از باشگاه‌های دیگر داشته و حتی می‌توانسته به باشگاه‌های دیگر نیز برود اما این کار را انجام نداد و در سپاهان ماند.

خوروش عنوان کرد: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد و باشگاه هم چنین وضعیتی دارد طبیعی است که او ناراحت می‌شود چون روی باشگاه سپاهان عرق دارد. من این موضوع را در مورد محرم بازیکن‌سالاری نمی‌دانم چون همانطور که گفتم نویدکیا با بقیه بازیکنان معمولی تفاوت دارد. در واقع او ماورای بازیکنان دیگر است.

سرپرست سپاهان درباره شایعه خداحافظی محرم از این تیم گفت: این موضوع شایعه است و محرم پس از رفع آسیب دیدگی از فردا در تمرینات ما شرکت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار