مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: افرادی مثل نویدکیا و عقیلی از قدیمی های تیم محسوب می شوند و به طور قطع نبودن آن ها تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، امین منوچهری پس از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: دیدار سختی مقابل نفت تهران داشتیم اما خوشحالیم که موفق شدیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم و از کسب 3 امتیاز مقابل این تیم نیز خوشحال هستیم.

وی درباره زاغی نژاد بیان کرد: وی قبلا نیز در کادر فنی ما حضور داشته است و خیلی خوشحالم که تواتنستیم با مربیگری وی به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: ما تلاش کردیم با ضدحمله و بازی فیزیکی بتوانیم از سد نفت تهران بگذریم و به لطف خدا ، من موفق شدم تک گل این دیدار را به ثمر برسانم و از این بابت نیز بسیار خوشحال هستم.

منوچهری درباره حواشی به وجود آمده در سپاهان و تاثیر نویدکیا در این تیم اظهار کرد:من در نیم فصل به تیم اضافه شدم و از شرایط این تیم اطلاع چندانی ندارم. در این مدت شرایط سختی را تجربه کردیم و  نسبت به باشگاه ذوب آهن شناخت چندانی ندارم اما افرادی مثل نویدکیا و عقیلی از  قدیمی های تیم محسوب می شوند و قطعا نبودن آن ها در تیم تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار