یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد آبادان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرهنگی بسیج اساتید خوزستان گفت: با حضور همسر سرادر شهید مدافع حرم شهید کجباف یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد آبادان در مسجد امام حسین(ع) دانشگاه برگزار می‌شود.
احسان عباسپوربا بیان اینکه شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی، مشعل‌ دار پیروزی و آزادی و استقلال ملت هستند، افزود: امروز باید یاد حقیقت و خاطره‌ ی شهدا و شهادت را در مقابل طوفان سهمگین تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت.

وی به کسانی که تصور می کنند دوره‌ سخن گفتن از شهدا و سربازان فداکار و زحمت ‌کشان میدان نبرد سپری شده است، اشاره کرد و گفت: رزمندگان و شهدای عزیز ما به گردن این ملت و همه ‌ی ما، حق بسیار دارند.

معاون فرهنگی بسیج اساتید خوزستان افزود: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این ارزش، سومین یادواره ی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار می شود. عباسپورگفت: یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی آبادان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، این یادواره از ساعت ۱۴امروز در مسجد امام حسین (ع) این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 وی  به بخش تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان مدافع حرم دانشگاه اشاره کرد و افزود: قصد داریم که با حضور میهمانان این مراسم، از یادمان شهدای گمنام دانشگاه نیز بهره برداری شود. 

 انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.