رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در همایش تقدیر از فعالان سلامت آموزش و پرورش که در زاهدان برگزار شد گفت: معلمان رکن اصلی فرهنگسازی محسوب می شوند چرا که دانش آموزان به عنوان امانت برای تعلیم و تربیت به آنان سپرده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان .، دکتر میری بنجار افزود: سلامت به عنوان یک حق شهروندی است و همه انسان ها در قبال سلامت یکدیگر مسئولند.
وی همچنین به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت که غلبه بر دیابت انتخاب شده است،  اشاره و تصریح کرد: سازمان جهانی بهداشت هر سال یکی از معضلات مرتبط با سلامت را به عنوان شعار انتخاب می کند.
میری گفت : مردم وقتی دچار درد و مریضی و گرفتاری می شوند به جامعه پزشکی و توصیه های سلامتی اعتماد می کند اما وقتی بهبودی می یابند و سالم هستند به مطالب و توصیه های پزشکان اهمیتی نمی دهند اما دانش آموزان و تمام جامعه در همه شرایط و احوالات خود به آموزش و پرورش و معلمین و فرهنگیان اعتماد دارند و در طول زندگی مدام به توصیه های فرهنگیان عمل می کنند .بدین جهت لازم است تا آموزش و پرورش و علوم پزشکی دست به دست هم بدهند و برای پیشگیری و ارتقاء سلامت کار کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعتماد را خیلی مهم دانست و معلمین رانقطه اصل اعتماد دانش آموزان عنوان کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار