کرمان؛

رتبه برتر اداره کل اوقاف کرمان برای پنجمین سال متوالی

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برای پنجمین سال متوالی در هفتمین مجمع سراسری معاونین ، مدیران و مسئولان سازمان اوقاف وامور خیریه کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمد قاسمی زاده مدیر کل اوقاف کرمانافزود:هفتمین مجمع سراسری معاونین ، مدیران و مسئولان سازمان اوقاف وامور خیریه با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه برگزار شد.

وی افزود: در این مجمع سراسری که با حضور 400 نفر از مدیران ، معاونین ، مسئولان و کارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد عملکرد برنامه های سازمانی ادارات کل اوقاف سراسر کشور در سال 1394مورد ارزیابی و از ادارات برتر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

قاسمی زادهخاطرنشان کرد:بر اساس بازرسی های انجام شده در خصوص عملکرد برنامه ها و ورود اطلاعات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سال گذشته در این مجمع ازحوزه مدیریت ، معاونت های فرهنگی و اجتماعی ،بهره وری اقتصادی ، اداره حراست و روابط عمومی اداره کل اوقاف کرمان با اهداء لوح سپاستقدیرو تجلیل به عمل آمد.

وی تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان علاوه بر قرارگرفتن در طیف الف ادارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیش از این نیزطی سالهای 90 الی 94در ارزیابی عملکرد سالانه به عنوان اداره کل اوقاف و امور خیریه برتر در میان همه ادارت اوقاف سراسر کشور معرفی شد.

حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین از مساعدت ها و همکارینماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان واستاندار محترم در احیاء و عمران موقوفات استان تشکر و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد :خوشبختانه امروزه نگاه ویژه به مسئله وقف و ضرورت اهمیت آن به شکل چشمگیری مورد توجه آحاد مختلف جامعه قرار گرفته است که این رویکرد در نیات جدید واقفین خیراندیش کاملا مشهود است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رتبه برتر ، اوقاف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار