مهاجم با تجربه سیاه جامگانی ها می گوید : وضعیت مالی تیم ها به شدت خراب است و برنامه ریزی خوبی وجود ندارد .متاسفانه لیگ ما تنها اسم برتر را یدک می کشد .

عنایتی : لیگ ما فقط اسم برتر را یدک می کشدغلامرضا عنایتی، مهاجم با تجربه تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازگشت دوباره اش گفت :  40 روز بود که به دلیل مصدومیت نمی توانستم بازی کنم اما خوشبختانه توانستم بعد از مدت ها غیبت در مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی به میدان بروم و خدارا شاکرم با عملکری که داشتیم و نتیجه ای که به دست آمد توانستم این مصدومیت را فراموش کنم.

مهاجم با سابقه تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص میزان شانس این تیم برای باقی ماندن در لیگ گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که در لیگ باقی بمانیم، متاسفانه ما در بازی های گذشته بد شانس بودیم و در دقایق آخر، گل می خوردیم اگر این بدشانسی نبود هم اکنون این شرایط را نداشتیم . خوشبختانه با عملکرد خوبی که در مقابل تراکتور داشتیم همه امیدوار شدیم که در لیگ باقی بمانیم . هواداران مطمئن باشند که ما دراین 3 بازی باقیمانده با تمام توان تلاش می کنیم تا در لیگ باقی بمانیم و از سهمیه استانمان دفاع کنیم . 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداش بازیکنان پرداخت شد یا خیر عنوان کرد: قرار است در مدت همین یک ، دو روز پاداش بچه ها پرداخت شود . این پیروزی و این پاداش ها می تواند کمک زیادی برای کسب روحیه و  باقی ماندن ما در لیگ باشد .

عنایتی در مورد وضعیت مالی تیم هم گفت: خوشبختانه سند خانه ها به اسم بازیکنان زده شد و از جهت مالی شرایط خوب است . درست است که ما در این فصل با مشکلات مالی روبه رو بودیم اما این مشکلات به گونه ای نبود که ما را فلج کند . متاسفانه این روز ها همه تیم های لیگ برتر به غبر از 2 3 تیم همه مشکل مالی دارند . حتی باشگاهی مانند نفت هم که دولتی است این روز ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند .

وی افزود : ما در لیگمان مشکل برنامه ریزی داریم و همچنان تیم ها با مشکلات مالی روبه رو هستند . به جای ان که تیم ها به دنبال استعداد یابی و پرورش باشند همه درگیر تیم داری هستند . متاسفانه لیگ ما حرفه ای نیست و تنها نام برتر را یدک می کشد . 

مهاجم سابق استقلال تهران در پایان و در خصوصو میزان شانس این تیم برای قهرمانی گفت :
استقلال دیگر جای اشتباه ندارد و باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد ، قهرمانی استقلال غیر ممکن نیست و پس از برد روحیه بخشی که در مقابل فولاد به دست آمد باید امیدوارتر باشد و تلاش بیشتری کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار