کارشناس تیراندازی گفت:مسابقات جهانی تیراندازی برزیل فرصتی برای سنجش توانایی های تیراندازان بود.

مدال نگرفتن دلیلی بر ضعف عملکرد تیراندازان نیستحسن ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  درباره عملکرد تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی تیراندازی تصریح کرد: مسابقات جهانی تیراندازی برزیل مسابقه ای برای آمادگی تیراندازان برای حضور در المپیک ریو بود، بنابراین نتیجه نگرفتن دلیلی برعملکرد ضعیفشان نیست.

وی ادامه داد: رکوردها نشان دهنده ضعف یا قوت یک تیرانداز نیست چون با توجه به پیشرفت تجهیزات تیراندازی در دنیا امتیازات براساس دهم در صد محاسبه می شود و گاهی اوقات، شانس هم در موفقیت تیرانداز موثر است.

ذوالفقاری افزود: تا مسابقات المپیک فرصت زیادی باقی مانده است که با برنامه ریزی وتمرینات مداوم می توان به کسب مدال امیدوار بود.

وی گفت: تیراندازان در تفنگ بادی بانوان عملکرد خوبی داشتند و دربخش خفیف نیز رکوردشان راضی کننده بود در این مسابقات کسب مدال زیاد مهم نیست اما بهترین فرصت برای شناخت رقبا است.

ذوالفقاری افزود:درتپانچه نسبت به تفنگ نتایج ضعیف تری گرفتیم ویکی از دلایل آن تفاوت تجربه مربیان دوتیم است اما بااین حال می توانی با تمرینات بیشتر به امادگی برسیم.

کارشناس تیراندازی گفت: بیشترین شانس و موقعیت تیراندازی در تفنگ بادی بانوان وسه وضعیت است که همیشه در مسابقات حهانی درخشش بسیار خوبی داشتند که در المپیک هم می تواند با تمرکز بیشتر برسکو قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی ، تفنگ ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار