امسال و با هدف تجهیز و بهسازی معابر شهری بیش از ۲ هزار تن توسط شهرداری اندیمشک و برای آسفالت مناطق مختلف شهری به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهردار اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک برای رشد خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان بر بخش‌های مختلف شهری نیازمند ایجاد منابع پایدار مالی به شیوه و میزان مناسب است.

محمد رضا پاپی افزود: شهرداری اندیمشک علی رغم کمبود منابع مالی با پیگیری‌های صورت گرفته متناسب با نیاز شهروندان امسال برنامه‌های مناسب و شاخصی را در شهرستان طراحی و به اجرا رسانده است.

پاپی عنوان کرد: امسال و با هدف تجهیز و بهسازی معابر شهری بیش از 2 هزار تن توسط شهرداری اندیمشک و برای آسفالت مناطق مختلف شهری به کار گرفته شده است.

وی اظهار داشت: با این حجم قیر خریداری شده  بیش از 500 هزار متر مربع در بخش‌های مختلف شهری و پس از اولویت سنجی معابر اندیمشک بهسازی و آسفالت می‌شوند.

پاپی بیان کرد: این طرح از ابتدای سال گذشته در شهرستان آغاز و امسال نیز به صورت مستمر در اندیمشک ادامه خواهد یافت و پیش بینی می‌شود به صورت میانگین در حدود 60 درصد از معابر شهر اندیمشک لکه گیری و آسفالت جدید شود.

وی افزود: هم چنین با هدف تأمین نیازهای شهری در بخش تولید آسفالت مخزن 600 تنی کارخانه آسفالت اندیمشک تعمیر و در تولید آسفالت مورد نیاز شهرستان به کار گرفته شد.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: هم چنین بیش از 17 هزار و 400 متر بلوار جدید در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک پس از تأمین منابع مورد نیاز طراحی و به اجرا رسیده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.