مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت آموزش سال ۹۵ در مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای استان لرستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ قلاوند  با اشاره به اینکه  سال ۹۵ در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای برای دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت برنامه آموزشی تدارک دیده می‌شود گفت: آموزش ۱۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت در شعب شهری، آموزش ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت در پادگان و آموزش ۲۴۲ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت از دیگر برنامه‌های آموزشی سال ۹۵ است.

وی با بیان اینکه در استان لرستان حدود ۱۷ مرکز آموزشی ثابت و سیار وجود دارد اظهار داشت: ۱۸۳ کارگاه در ۲۷۳ حرفه آموزشی در استان مشغول آموزش هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان عنوان کرد: ۳۱۰ آموزشگاه غیردولتی در استان لرستان فعالیت می‌کند که حدود نیمی از ماموریت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای را در قالب دوره‌های کم‌ هزینه انجام می‌دهند و این مهم با حدود ۴۵۲ نفر نیروی انسانی در حال انجام است.

وی به وجود یک مرکز آموزش عالی فنی و حرفه‌ای در شهرستان خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این مرکز آموزش عالی حدود ۴۷۰ دانشجو در رشته‌های کاردانی برق، کاردانی و کارشناسی مکانیک و مکانیک خودرو و کاردانی و کارشناسی جوش و کاردانی طراحی دوخت دارد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.